Idea projektu

Pandemia koronowirusa zmieniła nasze życie na zawsze. Kontakty międzyludzkie, interakcje w społeczeństwie prowadzone są na innych zasadach. Każdy chce zadbać o bezpieczeństwo własne, swoich najbliższych, klientów i współpracowników.

Nadchodzi czas powrotu do firm, na szkolenia, eventy, targi etc. Bezpośrednie kontakty są chlebem powszednim naszego życia biznesowego. Jednak w czasie zagrożenia wirusowego musimy zadbać o zdrowie. Podczas jednego z kolejnych spotkań w naszej firmie, powstało świetne rozwiązanie, które łączy dbanie o bezpieczeństwo z reklamą.

Czy jest na świecie firma, która nie chce być kojarzona z bezpieczeństwem? Raczej nie, więc BezpiecznaWizytówka.pl jest dla każdego: prezesa, dyrektora, przedstawiciela firmy, pracownika szeregowego czy klienta. Doprowadziliśmy do tego, że bezpieczeństwo i reklama stały się jednością.

Żel dezynfekujący będzie z nami przez długi czas wszędzie, więc dlaczego nie rozpocząć spotkania biznesowego od przekazania klientowi swojej wizytówki w formie najwyższej jakości żelu dezynfekującego Preseptol DRN  firmy Lakma z ogromną powierzchnią reklamową w formie etykiety na całej powierzchni?

Specjalnie zaprojektowana kompaktowa butelka 30ml wraz z atomizerem idealnie zmieści się w kieszeni marynarki, damskiej torebce co za tym idzie zawsze będzie tam gdzie będzie potrzebna. Ty i Twój klient zaczniecie używać żelu w wielu biznesowych sytuacjach budując wzajemne relacje oraz pozytywny odbiór marki.